Első agy. Országúti kerékpárokhoz. Centerlock tárcsarögzítés. 28 küllőlyuk. Súly: 149 g. 110x15 mm-es átütőtengelyes tengelyekhez. Tömített, zárt csapágyas kivitel...
Hátsó agy. Centerlock tárcsarögzítés. 142x12mm-es tengelyekhez. "Ratchet" mechanizmus - két, egymással szemben elhelyezkedő, fogazott tárcsa biztosítja az erőátvitelt a hagyományos,...
Hátsó kerékagy, Tárcsafékes, Centerlock rögzítéssel. Küllőlyuk: 28. Súly: 267 g. 12 mm átütőtengelyes. 148 mm széles. Ipari csapágyas hátsó agy Kazetta rendszer: Rachet System: két,...
Hátsó kerékagy, Tárcsafékes, 6 csavaros rögzítéssel. Küllőlyuk: 32. Súly: 267 g. 12 mm átütőtengelyes. 148 mm - Boost - széles. Ipari csapágyas hátsó agy Kazetta rendszer: Rachet System:...
A 350-es jelzésű, legkeresettebb DT Swiss agy könnyű és erős alumíniumötvözetből készült testet, kiváló minőségű acél ipari csapágyakat és 6 lyukú tárcsatartót kínál. Az agyat fat bike-okhoz...
DT Swiss 350 első agy, 28H, tárcsafékes (6 csavaros), átütőtengelyes BOOST (15 x 110 mm), fekete Ipari csapágyas első agy, BOOST rendszerű első kerekekhez Féktárcsa típus: IS 6...
DT Swiss 350 első agy, 28H, tárcsafékes (CenterLock), átütőtengelyes (15x100 mm), fekete. Ipari csapágyas első agy Féktárcsa típus: CenterLock Tengely: 100 x 15 mm átmenőtengely...
DT Swiss 350 első agy, 32H, tárcsafékes, (CenterLock), átütőtengelyes (15x100 mm), 137g, fekete MTB első kerékagy All mountain és Cross Country célokra kifejlesztve. Minden, amit egy...
DT Swiss 350 első agy, 32H, tárcsafékes, 6 csavaros, átütőtengelyes (15x100 mm), 158g, fekete MTB első kerékagy All mountain és Cross Country célokra kifejlesztve. Minden, amit egy...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.